En gullig drömbild for your consideration

Mitt mål med den här bloggen är att uppdatera typ hela tiden. Tänker att det inte behövs några påminnelser då, ni kan bara gå in här och kolla varje dag om det har hänt något. Så höll jag på förut med Homestuck och andra webserier och det var ju lite mysigt tänker jag? I slutet av det här inlägget kommer det faktiskt en serie, så sluta inte läsa!

Nu ska jag berätta om de två saker som hänt sen förra inlägget:

1. Våra sömnproblem fortsätter.
Inatt blev jag alldeles orolig för Julija gick upp och duschade men kom inte tillbaka. Jag gick upp för att leta efter henne men det var släckt och tomt överallt... Till slut hittade jag henne i kökssoffan bredvid Olof (kaninen) där hon satt och åt en skål mjölk och flingor med banan! Tänk er att vandra genom den otäcka mörka lägenheten bara för att hitta något så gulligt. Sen gick jag och la mig igen och såg den vackra bilden framför mig, det var väldigt mysigt och nu kan ni också tänka på den ifall ni behöver sova. Det här är en blogg med tips!

2. Vattnet är avstängt igen.
Det satt uppe en lapp om det i december men den försvann och jag glömde helt bort det tills imorse men då var det ju för sent. Så jag och Julija hade en sån här konversation där Julija sa: "Vattnet är avstängt" och jag sa "Ja jag vet, det ska det vara idag". Extremt ohjälpsamt! Som tur är bor vi med prepper-Siri som alltid har en fylld vattendunk i garderoben. Tack Siri!! Det hela fick mig att tänka på den här serien jag gjorde 2019:


Tycker själv att det här är en av mina roligaste serier, skrattade gott nu när jag la upp den.

Hej då!
2022-01-11

Nyare inlägget Äldre inlägget
Comment Form is loading comments...